torsdag 8. januar 2009

Del 5 #11 Organiser bøker #15 Lek med bilder_olav

Hvordan kan du bruke Library Thing som database? Kan du bare registrere bøker?

Library Thing brukes som en database over hvilke bøker du eventuelt har eller har lest. Ser ikke at du kan gjøre stort annet enn å registrere bøker jeg nei.



Hvordan kan du bruke Library Thing i skolesammenheng (norskfaget)?

Har ingen aning hvordan Library Thing kan hjelpe deg i skole sammenheng. Siden du bare kan registrer bøker og ikke lese dem som jeg har forstått.



Hvordan kan du bruke Library Thing som biblioteklåner?

Ser ingen måte man kan bruke Library Thing som boklåner jeg ivertfall. Man kan jo bare se hvilke bøker andre har og ikke lese dem så vidt jeg vet.



Hvilke tagger bruker du i Library Thing?

Jeg bruker ingen tagger i Library Thing.




Hvilke bilder har du lekt med?

Har redigert noen bilder, b.l.a et som jeg la ut på flicker, har linket til disse bildene på bloggen min før.



Olav susegg

Ingen kommentarer: